O nas

Witam , na wstępie chciałbym zainteresować naszym produktem, w paru słowach postaram się przybliżyć produkty i filozofię naszej firmy.

Produkujemy naturalne soki tłoczone z owoców, które sami produkujemy lub pozyskujemy od zaufanych zaprzyjaźnionych sadowników. Nasze sady znajdują się w Dolinie Łobżonki stąd nawiązanie w nazwie produktu. Co ważne dla naszych klientów Dolina Łobżonki jest jednym z najbardziej czystych regionów Polski i została objęta programem NATURA 2000.

Nasze soki w procesie produkcyjnym tłoczone są na zimno, w wyniku czego uzyskujemy sok o niepowtarzalnych walorach smakowych, następnie poddawane są łagodnej pasteryzacji, dzięki czemu zachowują świeżość i wszystkie odżywcze składniki. Soki są naturalnie mętne, bez dodatku cukru i konserwantów. Rygor technologiczny i nadzór akredytowanego laboratorium potwierdza ich trwałość oraz termin przechowywania. Jako producent posiadamy certyfikat IPO.

Zaczęliśmy produkcje od soków w opakowaniach Bag in Box 3l i 5l. W zeszłym roku w ramach poszerzenia oferty prowadziliśmy opakowania dla dzieci typu doypack okazało się to dużym sukcesem. Doypack na dzień dzisiejszy stał się hitem w naszej ofercie i z powodzeniem jest sprzedawany zarówno w małych zieleniakach jak i w dużych marketach. Z miesiąca na miesiąc poszerzamy grono naszych zadowolonych odbiorców o czym mogą świadczyć wpisy na naszym profilu na Facebook’u, a dla nas najważniejsze przekłada się to na rosnące obroty nasze jak i naszych kontrahentów. W najbliższym okresie zamierzamy zdywersyfikować asortyment poprzez wprowadzenie opakowań szklanych 250ml i litrowych, doypack z koreczkiem i kartonów litrowych rozlewanych aseptycznie. Z badań które zostały przeprowadzone przez wiarygodne instytuty badające rynek wynika, że rynek soków NFC w najbliższych latach ma być najszybciej rozwijającą się gałęzią w branży soków i napojów dlatego pracujemy bardzo intensywnie by jak najlepiej wykorzystać szanse która się dla nas otworzyła. Dodatkowo w najbliższych miesiącach planujemy coraz intensywniej promować się w telewizjach internetowych Player TVN, telewizjach tematycznych np. TVN Style i programach dla dzieci Nickelodeon.

Na dzień obecny bardzo intensywnie pracujemy również na placówkach detalicznych poprzez organizacji degustacji co owocuje szybkim dotarciem do konsumenta, zwiększeniem obrotów placówek detalicznych, zwiększeniem rozpoznawalności soków NFC jak i naszego brandu.

W dalszej części przedstawimy nasze produkty i dane logistyczne.

Nawiązaliśmy współprace z firmą Warner Bros co zaowocowało bardzo atrakcyjnym opakowaniem

Dodatkowo by polepszyć rotacje na sklepach ustawiamy dodatkowe ekspozycje.

Cennik 100 i asortyment:

Asortyment

Ilość w kartonie

Ilość kartonów na palecie

Opakowań jednostkowych

Cena netto

Doypack – jabłko

20

160

3200

1,45 zł netto

Doypack – gruszka

20

160

3200

1,45 zł netto

Doypack – truskawka

20

160

3200

1,49 zł netto

Doypack – malina

20

160

3200

1,49 zł netto

Karto 3l – jabłko

212

9,85 zł netto

Karto 3l – rabarbar

212

9,85 zł netto

Karto 3l – gruszka

212

9,85 zł netto

Karto 3l – porzeczka

212

9,85 zł netto

Karto 3l – aronia

212

13,90 zł netto

Karto 3l – truskawka

212

14,95 zł netto

Karto 3l – malina

212

14,95 zł netto

Smakiem i jakością soku konkurujemy ze znacznie droższymi produktami takimi jak soki „jedno dniowe”, które w detalu sprzedają się zdecydowanie powyżej naszej ceny.

Minimum logistyczne dla naszego produktu to jedna paleta.

Dzięki zastosowaniu pasteryzacji i nowoczesnych rozwiązań opakowania termin przydatności do spożycia udało nam się wydłużyć do 12 miesięcy.

 

Mam nadzieje, że docenią Państwo po degustacji walory smakowe naszego produktu, fakt, że jest w minimalnym stopniu przetworzony owoc, nie zawiera jakichkolwiek konserwantów, dodatku wody i cukru powoduje, że możecie dystrybuować zdrowy polski produkt.